THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, April 7, 2009

SAYA KINI DALAM DILEMA..

aduhai.. punya la sakit ati ku..
paloi punya laki..
so kitorg pun broke up..
**
beberapa bulan kemudian, xtau knp ati ku terbuka lagi untuk menerimanye..
kira2 seminggu sebelum valentine's thn nie..
ttp hatiku begitu sukar untuk menerima kenyataan yg dia adalah duda..
disebabkan perasaan itu, aku jarang sekali berhubung dgn dia dengan alasan
xda krdt/buzy/tido...
kecian dia x ku layan.. ttp dia tetap bersabar..
aku begitu bosan untuk melayannya..
**
kini perasaan ke terhadapnya hanyalah sebagai seorang abang@sahabat..
beberapa hari yang lepas, aku nekad untuk memutuskan perhubungan kami..
kerana bagiku, perbuatan aku untuk menipu perasaan ku terhadapnya akan
menyebabkan hidup kami langsung x bermakna..
dia tetap menanggap aku sebagai sahabatnya..
**
THE END...

0 comments: