THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Saturday, April 4, 2009

SAYA KINI DALAM DILEMA..

kini, seperti yang diketahui oleh beberapa orang kawan, saya menjalani hubungan yang boleh dikira rapat dengan seorang lelaki.. lelaki itu saya kenali kira2 2 tahun yang lalu.. dia nie boleh dikatakan baik dan mempunyai ciri2 yang baik..
lelaki ini merupakan bekas bf pada seorang pompuan yang dulu ku anggap sebagai kawan..
seingat aku, lelaki itu memutuskan hubungan mereka kerana pompuan itu berlaku sumbang di belakang nye.. lelaki itu sering menceritakan masalah nyer kpd aku dan rakan aku yang juga merupakan anak buah nyer.. umo lelaki itu 7 tahun tua dari ku..
**
tidak lama selepas perkenalan kami, lelaki itu secara tiba2 sms kepada ke.. dan aku hairan 'mane la mamat nie dapat no aku'.. rupa2nye anak buah die yg bg..
so aku pun layan sms die smpi tengah mlm..
keesokkan hari, gereja kami menjalankan karoling seperti biasa.. dan aku mencari sekeliling.. ' mane mamat nie?'.. kata rakan ku..'jgn terhegeh2 pusingkan palak kwu ya... blum gk nya smpei..'
mcm tau2 jerkk... hehe.. tiba2 dtg pula bks gf die nie.. hish potong stim betul..
**
selepas habis karoling, kami berkumpul di tempat yang ditetapkan.. x gf die nie terhegeh nak tanya apa hubungan aku ngan x bf nyer..
aku jwb ler xde ape.. muka pompuan ya bukn main masam mengalah kasam ngut2..
**
lelaki itu memandang ke arah ku.. apa lagi.. pompuan ya pun mencelah ler.. jeles konon..
TELEFON BERBUNYI! 'jangan marah yer.. pompuan nie sengaja nak sakit kan hati awak.. maaf!' kata lelaki tue.. aku hairan.. kenapa aku nak marah.. bukan aku nie gerek dia pun.. (dalam hati bukan main lagi membara gunung berapi)..
**
mlm tue, lelaki itu sms kpd ku...

bersambung..

0 comments: