THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, April 2, 2009

AbOuT Me....

*****

hye.. allow me to introduce myself.. nama saya yang sebenarnya bethany.. everybody called me beybeth o just bet.. and of course i'm a female.. daaa... i was born on 8 october 1991 at sundar, lawas (a small town near brunei). saya bersekolah rendah di SJK (Cina) Chung Hwa Limbang dan sekolah menengah di SMK LiMBanG... sekarang nie bru jak abiz SPM... keputusan pun ckp2 mkn.

*****

saya nie boleh dikatakan berbakat(10% jer.. haha..) dlm bidang muzik(bg seorang amatuuuurrr...). boleh juga dikatakan aktif dlm bidang yang berkaitan muzik ms kat sekolah...

*****

sebenarnya saya tak tau mcmane nak menilai diri saya.. saya jg tak tau mcmane org menilai saya.. ada yg kata saya nie JAHAT, SOMBONG, BODOH... tp bg saya mereka menilai saya begitu mungkin sebab saya nie kurang friendly, kurang gila mcm diorang.. bkn salah saya.. cuma bapa saya didik saya untuk menjadi seorang yang kurang memalukan.. kami 4 adik beradik semua mcm tue.. semua org ckp km ni garang.. kuat marah.. MANA SAJA LAR...

*****


tp jgn takut.. saya klu dh knl orang tue, x la kuat marah.. melainkan orang tue buat hal dengan saya..

*****

3 comments:

♥Genevieve Floreyn Reysntty♥ said...

aiseh men bet!!diam2 ko tok ada blog ooo!!!paloi ka aapaa!!xpadah gik yaa!!!xpa ko!!

Anonymous said...

apuuuu..bena ya...diam2 ubee berisi...berisi si beth!!..hahahahahah :P

Doreen said...

haha!yalo,aku pon tkezut..