THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, April 6, 2009

SAYA KINI DALAM DILEMA..

tgh mlm die sms aku..
ganggu org tido jak.. so aku layan la... kecian die nanti x kena layan..
dia: hyee... x ganggu ker?
me: x juga... (acah jerk)
dia: yg hal td (ex dia kepit ngan die) jgn awak mareh yer.. dia yg nak sgt kepit..Align Centerme: xpe.. saye x kesah pun..
dia: so,, awak da gerek ke?
mamat nie mmg xde benda lain nak tanya ke?
me: x.. knp?
dia: saya malu nak tanya..
padahal saye tau dia nak tanya ape..
me: tanya je la.. saya x mkn..
dia: boleh awak jd teman saye?
saye buat- buat tekejut..
me: saye xtau..
dia: saye tau yg kita bru bknln.. tp saye rasa awak begitu memahami saye..
so, saye pun terima dia untuk tempoh percubaan..

***

keesokkan hari, karoling lg...
kami dibagi kpd 2 kumpulan.. saya berada dlm kumpulan abg saye.. begitu juga dia..
aduh.. segannye saye..
tetiba hujan turun.. si dia nie pun cuba melindungi saye dari hujan (padahal dia basah) dan kami berlari ke rumah seterusnya.. xtau la abg saye perasan atau x..
REDAH JER!
bersambung..

0 comments: